Pirrigt

Idag pirrar magen mer än vanligt. Kanke beror det på att jag ska träffa läkaren, eller så pirrar det för att det är första mötet idag på Multi-familjeterapin. Faktum är att jag ser fram emot terapin. Jag tror verkligen på att den kommer vara bra för mig, mamma OCH pappa. Om han bestämmer sig för att gå på den. Sist vi pratade om det så verkade han tyvärr inte särskilt intresserad av att gå. Det är ju så att hela familjen blir drabbad när någon inte mår (har mått, i mitt fall) bra. Att träffa andra föräldrar som är i samma sits. Jag hoppas innerligt att han ändrar sig...

Nåväl. Fredag idag. Skitväder ute. Var tog våren vägen? Igår var det ganska skönt väder  när mamma och jag var ute. Vi tog en sväng till östenssons där jag köpte dricka, tidning och choklad (!). Jag blev så sugen på det. Det är en positiv grej som har hänt, att om jag är sugen på något så tar jag det. Inga jobbiga tankar som ångest, kompensationpanik eller dåligt samvete. Det är en sån befrielse!

Igår träffade jag min kurator. Det var ändå glada nyheter hon kom med. Om allt går som det ska och jag når mitt delmål så kommer jag få en längre permission över påsk, för att sedan komma tillbaka till avdelningen för kontrollvägning och förhoppningsvis utskrivning! Jag kan knappt tro att det är sant.. Nu är jag mer taggad än någonsin!

Jag kommer hem på permiss nu i helgen. Hoppas att jag får hela helgen, men det får jag veta efter klockan tio. Då blir det myshelg hemma! Ska se till att det händer lite i mitt rum ska ska göras om. Jag vill ha det i ordning till min hemkomst. Jag har lusläst varenda inredningstidning och har fått sjukt mycket inspiration!

I helgen ställer vi om klockan och sen är det ju även den här earth hour i morgon. Ska ni släcka ner?
Ha en skön helg, för det ska jag ha:)


Kommentarer
Postat av: enmamma

Hoppas att du får en härlig helg och att du får den hemma. Kram!

2009-03-27 @ 10:00:09
URL: http://enmamma.blogg.se/
Postat av: Sara

Bra jobbat gumman! Och jag hoppas verkligen att din pappa tar sitt förnuft till fånga!!!!

2009-03-27 @ 13:37:24
URL: http://sara1989.blogg.se/
Postat av: Malin

Underbart att du mår bättre nu :) Längtar efter dig!

2009-03-27 @ 16:49:43
URL: http://clingingontoair.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0