Seg söndag

Jag har sovit jättedåligt inatt. Och allt är min rumskamrats fel! Hon stökar omkring innan jag somnar, på natten när hon hela tiden spinger ut och in från rummet SAMTIDIGT som hon "stöter" in med sin förbaskade rullator i min säng VARJE gång. Hon vaknar vid typ fem och frågar mig  om jag är vaken och om det är för tidigt att gå upp.
Suck...Jag har varit väldigt trött och lättirriterad idag. Därför gick jag och la mig en stund efter tvåmelliset. Jag somnade inte men jag vilade i alla fall ca en halvtimme. Nu känner jag mig mycket piggare!

Jag är nyss inkommen. Jag och Mette har varit ute på en sväng båda två. Det var riktigt roligt måste jag säga:) De som rullade oss var två lite yngre killar som hade lite rullstolsrace med oss. Jag tvingade Tomas att väja för varenda A-brunn, haha!

Började titta på en film förut.  Twilight heter den och gick för inte så längesen på bio. Har tyvärr bara hunnit avverka en halvtimme på den än sålänge men den verkar sevärd.

Ida kom förbi en sväng med förut. Blev inte så jättelång stund men det var kul och träffa henne. Hade inte en aning om att hon skulle dyka upp sådär från ingenstans.

Får se hur kvällen avslutas. Kanske är det någon bra film på TV eller nått. Brukar inte Beck gå klockan nio?
Ha ett bra avslut på denna vecka!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Gud va roligt att du har blivit faster igen :) De händer mycke o jag e lite dålig på o hålla mig uppdaterad.. :P Vet du? Nu har jag suttit o kollat på hästar som en tok! Helt beroende o sjukt, sjukt sugen på o skaffa ngt! Du har inte några tipps?

Miss you babe! Puss

2009-03-01 @ 22:11:42
Postat av: Sara

hej hej hej!



Jag tror att jag är ledig på fredag då ska jag sno till mig en bil och komma och hälsa på dig så ska jag ta dig på en långpromenad och väja för alla A-brunnar!Hur låter det??? puss

2009-03-02 @ 09:53:53
URL: http://sara1989.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du måste se färdigt på filmen twilight den är super bra;)

2009-03-11 @ 20:40:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0