Som en prinsessa

Japp, så gott har jag sovit inatt. Berit fick igår ett eget rum vilket betyder att jag har kunnat sova OSTÖRT från att jag gick och la mig till att jag vaknade. Helt underbart! Har ju en veckas dålig sömn att ta igen..

Om tre timmar så kommer mor och far och hämtar mig. Jag kan knappt fatta att jag kommer att vara härifrån i ett helt dygn. Lina blir frisläppt från fängelset:) Jag kommer att njuta av varenda sekund!

Kollade på Let's Dance igår. Orkade däremot inte vänta på utröstningen så jag gick in på mitt rum och började kolla på en film. An American Crime heter den. Kollade inte färdigt på hela men det var ruskigt bra. Måste ju "suga på karamellen" lite, och eftersom ögonlocken började dala neråt så beslutade jag mig för att nanna kudden.

Förväntningarna på filmen som vi ska gå på idag är höga. Män som hatar kvinnor har ju fått bra kritik av folket såväl av recensenterna. Efter filmen ska jag, mami o papi äta ute på restaurang. Jag ser faktiskt fram emot det även fast det är lite läskigt. Men jag vet att jag kommer fixa det galant! :)

Uppdateringen på bloggen kanske kommer att vara lite mindre nu under permissonen. Prioriterar min fria tid först denna helg faktiskt;)
Ha en trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0