Sömntuta

Jag vaknade riktigt utvilad i morse. Jag gick in till mitt rum runt nio och borstade tänder, bytte om och kröp ner. Sen så somnade jag bums. Vaknade halv åtta av min behandlare som vägde mig innan frukost. Det gick bra! Plus 0,3 kg.
Sen vid tio så var det LPC. Idag pratade vi om för och nackdelar med sjukdomen. Det gav många tankeställare kan jag säga. En hel del saker som man inte har tänkt tillräckligt på. Exempelvis på hur mycket man misshandlar sin kropp. Men även hur mycket i livet man missar genom att vara kvar i anorexins klor...
Bollmassage efter maten, som var mycket välbehövligt. Känner mig spänd i kroppen just nu. Tur att sjukgymnasten kommer i morgon och kör ett rejält pass med mig.
Jag ser fram emot morgondagen. Jag ska ju hemåt en sväng också, så onsdagen lär gå fort förbi. Ska nog greja lite i mitt rum tror jag. Pappa är ju ledig så han får gärna hjälpa mig;)

Var det någon mer än jag som blev förvånad i morse när marken var snötäckt? Märkliga väderomslag minsann. Dessa svängningar brukar kallas för aprilväder men det är ju inte ens april än!
I morgon är det våffeldagen också. Det är inte helt omöjligt att jag ger mig på en. Det beror på dagsformen, men jag siktar i alla fall på det.

Jennie var här förut. Det var så kul att se henne. Hon berättade att hon skulle bli sambo! Så himla roligt för henne och Erik:) Hon har bestämt att de ska ha inflyttningsfest när jag kan komma och hälsa på. Jag hoppas att jag kan komma snart!
Hon tog med mig ut på en sväng i rullstolen. Det var lite blåsigt ute men ändå skönt och friskt.

Här kommer lite bilder på mina fina muffins som jag åt till mellanmål i söndags.

    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0