Tillbaka

Nu är jag tillbaka på avdelningen igen. Det var så himla skönt hemma och det fungerade så bra. Lite jobbigt vid något tillfälle men det är ju ingen dans på rosor, denna väg tillbaka till livet igen.
Tog det mest lugnt hemma. Jag bakade några muffins sen! De blev jättegoda:) De fick godkänt av pappa också som till och med tog två.
Mamma kom hem sent i gårkväll. Vi hade hela förmiddagen idag på oss att mysa och prata. Jag kommer hem igen på onsdag, men då bara över dagen.

Har varit väldigt trött idag. Efter fikat vid två så lade jag mig i sängen och slumrade till en stund. Jag har ju lärt mig att lyssna på kroppen och dess signaler. Förut hade jag svårt för att tillåta mig att koppla av eftersom jag tidigare  trodde att jag var lat om jag inte gjorde något hela tiden.

Messade nyss med Jennie. Hon kommer förbi och hälsar på en sväng i morgon eftermiddag, efter LPC-träffen. Det var ett bra tag sen vi sågs sist så vi lär nog få tiden att flyga iväg.

Snart dags för käk här. Jag hör hur de skrammlar med tallrikar ute i köket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0