Haha!

Vet ni vad jag gjorde med den dumma äckliga müslin? (ser ni att jag har lärt mig göra ü:n? Tack vare Molly) Jag gjorde egna energibars! Jag blandade ihop något eget påhitt med müsli, pumpakärnor, tranbär, honung m.m. In i ugnen på hög värme och Vòila! Smidiga, goda och nyttiga mellanmål. Bättre brödlös än rådlös!

Annars en lite tuffare dag än vanligt. Vekligen berg o dalbana-humör idag. Pigg och stark ena stunden och sen deppig, arg och slängar av tjockkänslor. Det tär så mycket på mig när det svänger såhär. Ibland kan jag inte ens hitta orsaken till mitt plötsliga depphumör, vilket gör mig frustrerad. En känslig period nu kanske. Grät som en gris förut när jag hörde Gabriellas sång. Den är så fin och berörde mig väldigt mycket. Jag har HUR MYCKET KÄNSLOR SOM HELST! Både bra och dåliga. Jag tror kanske att det kan bero på att jag tidigare har stängt av många känslor och levt mitt liv på rutin och helt apatiskt tagit mig igenom vardagen. Det var helt enkelt smidigast så. Då behövde jag inte känna efter. Jag måste börja lära känna mina känslor!

I morgon ska jag följa med Petra på dressyrtävling. Hon behövde lite hjälp och självklart ställar man upp:) Sen på kvällen ska jag träna själv för min dressyrtränare Lotta. Skulle ha gjort det idag egentligen men spöregnet gjorde mig inte direkt motiverad...

Vad har ni gjort idag?


Resultatet på mina

Kommentarer
Postat av: Mia

Vilket bra förslag om man skulle råka köpa äcklig müsli...detta lyckas jag med ganska ofta tyvärr. Gårdagen var lugn, promenerade runt och försökte orientera mig på Östermalm och så var jag en sväng på biblioteket...som vanligt =)



Hoppas att du får en jättebra dag!



Kram

Postat av: Karin

Smart!

Och visst är det jobbigt när man helst ofrivilligt tar en tur i berg- och dalbanan. Det tar mycket energi. Hoppas det blir bättre, och att du någon gång får kliva av vagnen.

2009-05-09 @ 11:06:23
URL: http://karincicilia.blogg.se/
Postat av: Anonym

det var ett möte där man skulle utvärdera de behandlingar jag har haft fram tills nu.. om det skulle bli nån forts osv osv.. det gick ok tror jag, men forrtf en behandling som jag i´nte vet hur det går med.. o den behandligen är den som jag har gått i längst o den som jag känner mig mest trygg med.. Så jag hoppas på att få reda på de snart, för det gör ont i mig..

Hoppas att det är ok med dig idag o att du kämpar på...

Kram

2009-05-09 @ 18:30:11
Postat av: Josse

Aha, det är dressyrtävling i Rappestad i morron, ska ni dit? Jag ska vara där o hjälpa till =)

Jag har ett annat förslag, blanda ut det med en näringsdryck, brukar jag göra o det gör dryckerna o muslin godare =)

Kramar

2009-05-09 @ 20:28:35
URL: http://jossegoding.blogg.se/
Postat av: Molly

hej lina!

hoppas att du har haft en bra helg och att det gick bra på tävlingen :) har du haft en bra helg? :)

här är det bara bra och helgen har varit bra :) du får ha en fortsatt bra dag och ta hand om dig! kramar

2009-05-10 @ 13:50:57
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: Anna

sv; vilken tur att det klarade sig! :D

Idag blir det massa plugg >.< sj?

2009-05-10 @ 14:56:44
URL: http://minportfolio.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0