Hjälp! Vägning!

Är VÄLDIGT nervös just nu. Varför vet jag inte..Eller jo, det vet jag ju. Jag ska vägas idag. På ett sätt vill jag det eftersom då vet jag hur mycket jag väger. Kontrollbehov? Jag har ju som jag nämnt tidigare ingen våg hemma längre. Den tog dem ifrån mig. Vilket var bra, för det är inte normalt att väga sig 25 gånger om dagen, plus att vakna på nätterna och springa och ställa sig på den bara för att man har drömt att någon har tvingat i en mat.
Men om (vilket den ska) pekar uppåt så kommer det också bli jobbigt. Jag vill inte gå ner och jag vill inte gå upp samtidigt som jag inte vill stå still eftersom jag inte kan bli friskt om jag inte ökar på min vikt. Mina tankar är jobbigt just nu...

Shit, måste göra mig i ordning för att åka in till mottagningen. Skriver mer sen!
Kram

Kommentarer
Postat av: Josse

Hej vännen.

Hur gick det sen då? Svårt att tänka mig att det var stor viktuppgång ;) man brukar öka sakta men säkert, vilket iofs är bra :D Puss på dig

2009-05-27 @ 07:59:12
URL: http://jossegoding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0