Sommartider hej hej...

Idag är det verkligen sommarvärme ute! Jag och mamma har spenderat nästan hela dagen ute i trädgården där vi har planterat om våra tomatplantor. Måste säga att vi har lyckats riktigt bra med dem med tanke på att varken mamma eller jag har särskilt gröna fingrar.
Har även uträttat lite andra ärenden med försäkringskassan. Fick sitta i telefonkö ett bra tag. Fick könummer 92 (!) Har kommit fram till att jag inte är någon kömänniska. Det är det värsta jag vet för jag blir fruktansvärt rastlös.

Annars har denna dag fungerat bra. Får tacka min mor o far för den ärvda envisheten, för det har banne mig inte varit lätt..Jag har kommit på ett nytt sätt för att stå ut ångesten. Jag lägger mig ner i sängen 10 minuter och försöker att andas lugnt. Tro det eller ej, men redan efter dessa 10 minuter har ångesten dämpats. För när den är som allra värst brukar jag tänka att det inte kan bli värre än vad det är just nu. Och man dör ju inte av ångsten ven om det känns som så ibland.

I morgon ska jag iväg in till LPC och vara med på gruppen. Har inte varit med på två veckor nu, eftersom jag var sjuk en gång och förra veckan var jag iväg på dygnskryssning. Saknar Mette! Hon ringde mig i förrgår så vi pratade en stund. Hon hade tufft hon också just nu.

Ikväll ska jag hoppträna med pollen. Hoppas att vi ska vara utomhus ikväll. Sist var vi i ridhuset och det blev hemskt varmt:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0