trafikköer..

..är något bland det värsta jag vet! Aldrig att jag kommer flytta till in till smeten i Stockholm. När vi äntligen hade lyckats ta oss av från båten, tack vare mina vassa armbågar på de pensionärer som försökte präja ner mig, så fastnade vi i något som är värre än rusningstrafik. Jag hade totalt glömt bort att det är långhelg denna helg och då ska ju ALLA åka SAMTIDIGT. Fick köra 30 km/h mellan Stocholm och Södertälje. Fy vad segt! Och jag som har så svårt för att sitta still under länge perioder höll på att drabbas av panik och stress! Jag har tävlat idag och jag hade bråttom upp till stallet igår för att göra i ordning häst, transport och putsa sadel o träns. Kom hem så sent och jag var fruktansvärt trött. Tog beslutet att åka upp tidigt idag på morgnen istället.
Nu är jag totalt avtrubbad av trötthet. Somnade en stund i soffan nyss. Ska kolla en sväng på Bonde söker fru och sen blir det att krypa ner, därav detta meningslösa, tåkiga inlägg. Jag orkar ´varken tänka, känna efter eller skriva mer. Jag återupptar tangentgympan i morgon igen när jag har tankat på med lite mer energi.

Ha en bra kväll och god natt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0