Den värsta någonsin

Igår var inte en rolig dag. Jag tror nog att det var den värsta ångestattack jag någonsin har haft. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen. Ilskan och frustrationen på mina stackars föräldrar var så stark. De verkligen slog tillbaka mot sjukdomen och det gjorde den arg. Pappa som är i storlek XXL stod i vägen för mig när jag skulle springa ut ur huset. Jag fattar inte var jag får styrkan ifrån för jag lyckades nästan flytta på honom (!)
Nåväl..efter mycket skrik och gråt lyckades jag sansa mig och det blev lite lugnare. Helt utslagen somnade jag igår kväll i soffan. Känner mig nästan bakis idag. Kroppen orkar knappt gå och huvudet dunkar en aning.
Hoppas verkligen att detta var stormen för lugnet..För jag orkar inte detta helvete något mer!

Kommentarer
Postat av: Molly

kramar till dig. hoppas att du mår bra denna dag!? tänker på dig.

2009-10-01 @ 10:02:19
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Postat av: mamma till anorexidotter

Vad bra att anorexin inte segrade. Kämpa vidare du är en ängel som orkar mer än du tror.....



2009-10-05 @ 17:11:31
Postat av: lena

hej.. vet inte hur ofta du är inne på min blogg.. jag ska sätta lösenord på den. så vill du fortsätta läsa så lämna gärna en kommentar eller maila mig så jag kan ge dig lösenordet på något vis..=) kram

2009-10-17 @ 12:22:06
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Sofie

Hoppas att du mår bättre idag!

2009-11-02 @ 21:25:57
URL: http://onie.blogg.se/
Postat av: Lena

Hej! Har skapat en ny blogg just för tillfället.. den gamla kommer ligga kvar o det kan hända att jag återvänder snart till den igen. men du är välkommen att läsa min nya om du känner för det.. Hoppas att du får en bra dag.. Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0