Äntligen hemma!

Efter mycket om och men kom jag till sist hem. Trodde i min enfalld att SJ hade fått ordning på sina tåg nu när snön och isen håller på att töa bort, men ack å fel jag hade. Precis innan vi kom från till Stockholm C hoppade jag till av att det small till riktigt ordentligt ovanför mig. Tåget blev svart och tyst och det blixtrade. Jag drog en suck och förberedde mig på det värsta..Vi blev stående i 2 timmar innan vi kunde ta oss de 500 meter som var kvar till perrongen. Byte av tåg och en stärkande kopp senare var jag äntligen i rullning igen. Hoppas verkligen att man kan få någon sorts av kompensation för detta!

Skönt att vara hemma..Nu ska jag och pappan iväg och shoppa lite. Japp, ni läste rätt. PAPPA ska med och handla. Jag ska hjälpa honom att hitta något till mamma. De firar idag nämligen. 34 år sedan de blev tillsammans! Snacka om att de har hållt ihop ett tag.
Ojsan, nu är gubben klar. Bäst att ila iväg! Jag hör av mig lite senare och förtäljer vad jag har shoppat loss;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0