En heldag

Idag har det varit en heldag i skolan. Började 10, slutade 17, kom hem ca 18. Dagen har bara susat förbi. Passade på att vara utomhus under lunchen och njuta. Vad väderberoende vi människor är egentligen? Jag är fruktansvärt styrd av det i alla fall. Alla problem försvinner med härligt väder. (Önsketänkande..)

Känns inte som om jag har varit särskilt effektiv sedan jag kom hem. Jag käkade och fixade matlåda till morgondagen. lasagne blir det på den kulinariska menyn! Diskade, kollade mailen, skrev ut stenciler till morgondagens föreläsningar, pratat med mamma i telefon. Borde ha klämt in plugg också, men motivationen och orken var inte på topp. Det blir nog en tidig kväll ikväll. Ska bara avsluta min kopp med te och sen hoppa in en sväng i duschen.


Kommentarer
Postat av: Katt

Jag är också galet styrd av vädret!



Det började med att jag red en annan häst som flyttade till AKs stall i höstas. Sen ville jag rida mer än jag gjorde o AK erbjöd mig att rida hennes hästar. Så red jag Cohiba en gång och blev kär! Sen har jag bara ridit henne mer och mer och nu rider jag henne minst 4 gånger i veckan. :o) Har aldrig haft så roligt med en häst tidigare!

2010-04-13 @ 10:23:09
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0