Mina armar!

Barnen somnade inte tidigt igår. Men det blev Wii spelat i alla fall! Det var bowling, golf, frisbee m.m. Inte trodde jag att man kunde få träningsvärk av ett TV-spel. Min högerarm är värst drabbad.. Jag spelade med äkta inlevelse och tog i för kung och fosterland när jag skulle slå ut golfbollen från utslagsplatsen.
Syrran vann dock, men hon har ju visserligen tjuvtränat innan så jag skyller på det!

Jag sov över där eftersom klockan hann bli så pass sent. På vägen hem idag drog jag en sväng på stan. Farligt. Har precis blivit medlem i The Body Shop och får nu en massa supererbjudanden. Eftersom jag avgudar deras produkter så spenderades ett par hundralappar där. Butiksbiträdet måste sett mig som ett lovligt byte då hon även lyckades kränga på mig en maskara som hon gladligen smetade på mina ögonfransar. "Ser du vilken skillnad?!" Utbrast hon överdrivet lyriskt. Visst gjorde jag det! Med tanke på att jag var ganska nyvaken, osminkad och blöt från regnet som envist duggade utanför...Nevars, det var bra och jag behövde den. Nästan. Min nuvarande maskara är ganska ny men hon i butiken försäkrade mig om att den håller sig minst ett år innan man öppnar den. Och erbjudandet gällde ju bara inom en kort period, så vad fasen. Jag slog till på den också;)

Känner mig lite seg nu. Har lust att gå ut och skaka rumpan ikväll men orken finns inte riktigt där. Beror kanske på de tankar som far omkring och ett visst samtal från mitt landsting som gjorde mig irriterad och förbannad.
Inte helt omöjligt att jag tar en lugn kväll med lite hemmaspa med mina nyinhandlade produkter.


Dagens fynd! Bodyscrub, bodybutter och en maskara


Kommentarer
Postat av: Katt

Den vita prinsessan är född 2002, efter Oldtimer xx - Pepe. Tävlar fälttävlan med sin matte. Jag har ridit henne sedan i september '09. Då var hon precis igångsatt efter en operation, osteochondros i båda bak. Hon är hur go som helst!

2010-04-11 @ 14:18:51
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0