Seminarium

Japp, det är det dags för i morgon. Lite nervös då det är första gången. Vi har inte fått några klara direktiv på exakt hur det ska gå till så det är lite svårt att förbereda sig. Veta om man har läst tillräckligt och på rätt sätt. Det återstår att se efter i morgon.

Underbart vårväder även idag. Jag och två kompisar käkade lunch uppe på taket och pluggade lite tillsammans. Det kliar bara i kroppen om jag sitter inomhus och läser när solen bländar mig samtidigt. Förena nytta med nöje helt enkelt!
Drog sen på eftermiddagen en sväng till syster yster som lite hastigt och lustigt blev ledig idag. Solade lite på hennes balkong, och kommer garanterat vara röd i ansiktet i morgon. Man tänker ju inte på hur stark solen är och hur mycket den tar! Egnetligen skulle jag ha hämtat barnen på dagis idag men då hon blev ledig så behövde jag inte komma dit, men de två vildingarna är ju så söta att moster Lina var tvungen att hälsa på dem ändå:)

Hade en liten fajt med henne förut. Ringde min livlina mamman. Hon är helt otrolig! Efter en liten stund kom jag på anledningen som utlöste de jobbiga känslorna. När jag kommer på dom och kan prata med någon om känslorna så låter de helt sjuka, även i mina öron.

Nu- Andra avenyn!
Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0