Vårkänslor

Åh, vad jag njuter av vårsolen idag! Den värmer så skönt och alla männsikor man möter är glada och lapar sol på varenda parkbänk. En riktigt kontrast om man jämför med gårdagen som var hemsk med regn och blåst.

Gårdagen startades först med den vanliga lördagsfikan tillsammans med vänner på Norrlands nation. Alltså, deras utbud på smörgåsar, smörgåstårtor, bullar, kakor och annat gott är helt otrolig. Jag tog en baguette med hummusfyllning, soltorkad tomat och oliver som smakade supergott:)
Sedan gick vi en liten sväng på stan men jag hade lagt shoppingförbud på mig själv redan innan jag klev innanför Åhléns. Vilket jag faktsikt höll utan problem. Hittade inget direkt som jag ville ha eller var i akut behov utav.
En rolig grej som vi såg utanför Åhléns var detta fenomen, som jag inte kunde låta bli att ta kort på då jag av en slump råkade ha med mig kameran


Vet inte om det syns ordentligt men det står i alla fall "cykelparkering förbjuden"

Eftermiddagen spenderades hemma hos syster igen. Med lite Wii- spel. Igen. Hon vann. Igen :( Jag ska banne mig vinna nästa gång!

Jag har en konstig känsla i kroppen, eller huvudet snarare. Ena stunden är jag jätteglad och sen helt plötsligt slår det om utan anledning och jag känner mig nere och värdelös.. Kan inte sätta fingret på vad det är. Hur ska jag ta reda på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0