mellan två hötappar

Shit, vilken jobbig period det är nu. Jag slits mellan mitt sunda förnuft och sjukdomen. Jag vill, jag vill, jag vill men VARFÖR ska det göra så förbannat ont? Det liksom river inombords och jag får panik. Det är något som vill ut som jag inte riktigt kan sätta fingret på vad det är. Jag biter ihop och står ut, men det kommer ju hela tiden tillbaka.
Jag räknar med en tuff tid nu framöver, för jag ska fixa det. Över, under, igenom, som min hopptränare brukar säga.

Igår åkte jag och mamma in till Skänninge marken. Samma sak varje år, men ändå en tradition som är ett måste. Ingen fulländad sommar utan den. Jag köpte servetter, strumpor och lite scrapbook-grejer. Jag ska ju till Stockholm i helgen och räknar med att sätta sprätt på mer pengar där;)

Red ett dressyrpass på morgonen. Banan var lite tung efter allt regn men Otto skötte sig fint. Han går bra nu. Så bra att jag inte vet hur jag ska utmana honom för att komma vidare. Dressyrlektion för tränare igen minsann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0