monday

Jag och mamma var på bio igårkväll och såg Beck - levande begravd. Den var bättre än vad jag hade vågat hoppats på. Det blir lätt att kvalitén försvinner bakom kvatitet, men inte denna gång. Jag kan inte låta bli att tycka att Gunvald är het! Ja, även i skägg;)

Nu har jag precis bytt om och sminkat till mig lite grann. Jag och mamma ska gå på standup på restaurangen Fåfängan där komikern Özz ska hålla i lite underhållning. Jag tror det kommer blir kul!

Idag känner jag verkligen att jag har gjort framsteg och är på rätt spår igen. Jag envist utmanat och fixat det. Styrkan och viljan är på topp! Jag har väldigt mycket att tacka mamma för det. Hon är helt otrolig <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Såg din kommentar nu :P Vi träffade flera Stockholmare som nog kan klassas som fårskallar :P

2010-08-10 @ 08:32:44
URL: http://principsak.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0