Sthlm

Nu befinner jag mig i Stockholm. Jag och mamma har påbörjat vår lilla semestertripp i storstaden. Har hunnit med lite shopping i den galleria som ligger mittemot hotellet. En klänning, leggings, BH och ett brunt flätat skärp. Riktigt nöjd över mina inköpt må jag säga!

Sitter här nyduschad med ett glas vin. Regnet smattrar utanför och nu ska jag och moder ut och käka.
Jag mår så himla bra just nu. Jag njuter av livet men det känns som om jag inte förtjänar detta. Jag har inte gjort tillräckligt mycket (läs rört på mig) för att få en sådan här belöning. Men det är värt så mycket mer att utmana och ta den ångest som väntar än att avstå från det goda livet har att ge. SKÅL! Nu är jag ett steg närmare friheten. Ska banne mig dränka henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0