Tro, hopp och kärlek

När allt bara känns skit och när lusten, orken, motivationen inte finns där så blir jag så depp. Jag gräver ner mig själv ännu mer. Ilska på att drivkraften mot ljuset, det friska livet inte är starkare. Att jag är så otroligt värdelös som inte bara tar tag i mitt liv.
Men hoppet är det sista som kommer lämna mig. Det finns de stunder, djur, och personer som tror på mig och som vägrar låta mig ge upp. TACK!

Nästa onsdag tror jag kommer bli en slags befrielse. Även om jag är otroligt nervös inför mötet så vet jag att det kommer bli min vändning. 


Kommentarer
Postat av: Katt

Skit i om motivationen finns där! Bara BESTÄM dig. Gör upp matschema och följ det, oavsett om du vill eller inte. Stäng av tankarna och bara GÖR.



Självklart kan vi rida tillsammans nån gång! :o)

2010-08-04 @ 11:26:06
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0