Burr!

-16,2 grader visade termometern nyss. Det är en riktigt vinter vi får känna på i år! (även förra året då..) Det är härligt tycker jag. Ska det vara vinter ska det vara mycket snö och kallt. Snöblask är det värsta jag vet. Nu är det inget snack om klimatförändringen minsann!

Brodern kom hem en sväng och käkade lunch igår. Han hämtade även 2 resväskor som han och hans familj ska låna när de sticker iväg till Gran Canaria på torsdag. Jag skulle betala dyrt för att få se ett kort på honom dra min gigantiska, rosa resväska. Här förstår ni avlöser vi varandra och ser till att stödja resebolagen såhär under lågkonjuktur, haha!

I kväll ska jag till min kompis Sara. Det ska bli spelkväll med ett gäng tjejer. Känner på mig att det kommer bli riktigt roligt och mycket fnitter. Hoppas att jag har vuxit ifrån mitt barnsliga humör gällande dålig förlorare. Men jag tror det kommer gå bra, bara vi håller oss ifrån Monopol. Sist jag spelade det så slutade det med att spelplanen hamnade på golvet..

Nu ska jag sätta mig framför brasan och värma mig lite!


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att du får en mysig kväll med vännerna...=)

kram

2010-01-05 @ 15:39:51
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se
Postat av: Ella

Haha, jag kan nog nästan sätta min högra hand på någon form av ilska kommer röras runt där inne! Om det nu är så att du mot all förmodan skulle förlora! :D:D Snälla håll mig uppdaterad så jag vet om jag nu i fortsättningen får försöka bli vänsterhänt.. Pussss!

2010-01-05 @ 20:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0