väntans tider

Det finns nog inte något som är mer pirrigt än att vänta. Just nu väntar jag så mycket att jag tror jag dör av väntan...Kan jag inte bara få ett JA eller ett NEJ. Bara så att jag vet vad som kommer att hända med mitt liv och framtiden. Suck

Sitter här med hårinpackning och dricker te. Konstigt att det alltid ska klia extremt mycket överallt när man inte har möjlighet att klia. Mitt hår var så himla torrt så denna kur var mer än välbehövlig. Saltvatten, klor och sol gör inte direkt håret gott. Jag funderar på att lyxa till det lite extra ikväll med lite hemmaspa som maikyr, ansktsmask och pedikyr. Får se hur det blir med den saken. Nu måste jag gå och skölja ur inpackningen. Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0