Visningar

Idag ska jag gå på tre lägenhetsvisningar. De är nästan samtidigt så det blir fullspäckat schema i högt tempo! Men jag börjar vänja mig vid det höga tempot nu;) Mamma och pappa kom upp hit igår så de ska följa med mig som moraliskt stöd som tur är. Känns ganska stort att titta på EGEN lägenhet.
Är väldigt förväntansfull och pirrig. Kunde knappt somna igår. Det enda jag låg och tänkte på var hur jag skulle inreda min "blivande" lägenhet. Men jag ska verkligen inte hoppas på för mycket. Det kommer säkerligen vara massor med folk och utgångspriset kommer gå i taket..

Ikväll ska jag och en klasskompis gå på bio. Vi ska se snabba cash. Har hört att den ska vara riktigt bra. Har tyvärr inte läst boken men det får gå ändå! Vi har inga lektioner i morgon så det kanske blir en pubrunda på det också, hehe. Men det får framtiden utvisa.
Ha en skön söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0