ångest

okej..andas. In. Ut. In. Ut. Jag blundar och försöker fokusera på något annat. Positiva saker som jag mig att stå ut med ångesten. Den kom tillsammans med ett dåligt samvete och tappad kontroll. (Läs sjukdomens falska kontroll) Jag hatar det här! Huvudvärken dunkar av alla tankar som far omkring. Skulle man öppna upp hjärnan via lobotomi skulle det se ut som myrornas krig.

Jag känner mig dålig som inte har följt anorexins strikta regler. Hon är förbannad på mig nu och vill straffa mig.
Jag har inte gjort det jag hade tänkt hinna med denna dag.
Jag åt vid "fel" tidpunkt.
Jag är övertygad om att jag har gått upp minst 30 kg idag.
Jag tror att folk har fördomar om mig och tycker att jag är äcklig.
Jag har inte varit tillräckligt aktiv idag. Latmasken Lina

Förlåt om jag babblar massor konstiga, osammanhängande saker, men detta är det jag känner precis just nu. Den nakna sanningen..

Kommentarer
Postat av: Ella

I mina ögon är du alltid underbar!

2010-07-14 @ 07:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0