Hemlig beundrare/stalker?

Nu har han besökt naturum en gång för mycket för att det ska vara en ren slump eller överdrivet intresse för vårt akvarium och "gissa bajset"- monter.
Med en hemlig, lite kufisk blick nickar han mot mig och ser allmänt skum ut. Han går förbi flera gånger vid disken och tittar konstant på mig. Hjälp! Tur att jag har en uppstoppad kungsörn ovanför huvudet som ser lite skräckinjagande ut..

Igår firade mamma och pappa silverbröllop. Tänk att de har varit gifta i hela 25 år! Jisses.
Fint ska det va' i stan ska vi bo - på kvällen bjöds det på oxfilé och exklusivt rödvin från italien. Smakade inte helt fel. Måste säga att livet blir lite roligare med alkohol i kroppen. Jag blir avslappnad och lycklig. Tankarna försvinner en kort stund.

Efter jobbet ikväll drar jag till Johanna för att umgås lite med några underbara brudar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0