Hot, hot, hot

Jag gillar värme och skall absolut inte klaga. MEN när det är som en bastu inne på jobbet innan klockan tolv så måste jag få gnälla lite och få lite sympati..Och med sjön precis utanför så lockar det till att hoppa i och svalka av sig. Hur skulle det se ut egentligen? Smiter från jobbet och kastar sig i plurret? Tål dock att övervägas
Jag som alltid annars är frusen, svettas nu som en tok. Fötter, fingrar ja ALLT är svullet. Mer än vanligt då jag ofta får känslan av att bli svullen så fort jag har ätit något.

Nu ska jag jobba vidare. Bada lite åt mig är ni snälla!

Kommentarer
Postat av: enbartmoa

sv; Du anar inte hur glad jag blir för din kommentar!

Styrkekramar, du fixar det!

2010-07-13 @ 12:07:09
URL: http://enbartmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0