myror i benen

Jag hatar att vara morgonpigg. Jag har varit uppe ett bra tag nu, ätit frukost, hämtat tidningen, bäddat min säng, löst 2 korsord, sorterat bilder och borstat mina tänder. Jag är rastlös och vet inte vad jag ska hitta på härnäst. Ut och gå är en alternativ men jag borde inte. Mammi och pappi sover som stockar. Igår pratade vi om att åka iväg på loppis och sen dra vidare för att titta på soffgrupp till vardagsrummet. Om jag gör frukost på sängen till dem så måste de ju gå upp eller hur?!

Har ett par dagar ledigt nu och det är så skönt. Lyxigt till och med. Göra saker och ting utan att känna att man måste ha en tid att passa eller att man snart ska iväg.
Pysslade lite i mitt rum igår. Fick upp några gulliga vykort på väggen som satte lite extra piff i mitt rum. Har lite andra idéer som jag tänker kika efter på loppisen. Tror nog att sommar med Ernst har gett mig lite inspiration, haha:)

resultatet!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0