stabilare

Nu är det lugnare i lägret igen. Hoppas att det håller i sig ett bra tag framöver. Denna formsvacka har inte varit rolig, men på något sätt kan jag nog lära mig något utav den...Ups and downs hör ju livet till!

Jisses vilket oväder det var igår. 2 omgångar med blixtar och dunder. Jag hann rida Otto innan den första vilket var en himla tur. Red dressyr på banan och han gick väldigt bra! Trodde han skulle vara seg i kroppen efter galoppträningen på fältet i förrgår men han kändes mjuk och fin. Idag kanske det blir att skutta över hinder efter jag slutat jobba. Är väldigt hoppsugen!

Igår bestämdes rutten inför den lilla minisemestern jag, mor och far ska åka på. Det lutar åt västkusten. Göteborg, Halmstad och den svängen. Det ser jag fram emot! Att utforska Sveriges smultronställen nu på sommaren.
Blir nog ingen mer båt för i år tyvärr. Motorn på den har pajat och det ser inte ut som om det hinner fixas denna säsong. Tråkigt

Nu ska jag putsa lite akvarie och ta mig ett snack med gäddan som brukar göra mig sällskap när jag gnor med den blåa fiberduken. Ha en skön söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0