Stolt

Jag är gudmor till världens goaste unge! Julia är så klok och hänför mig varje gång jag umgås med henne. Hon ser på mig när jag är nere och får mig på bättre humör lockar fram mitt skrat. Att en fyraåring kan komma med så roliga uttalanden är otroligt. Tidigare har jag insett hur mycket hon ser och förstår.
Härom dagen frågade hon mig: "Lina, varför är din arm så liten? Kolla på min! Du måste äta mer köttbullar, det är det godaste jag vet. Med makaroner. Och Ketchup."
Jag hade inget svar på hennes fråga. Jag skämdes faktiskt över att jag inte är en bra förbild till mitt underbara gudbarn. Skärpning Lina Karlsson! Det finns så mycket som är värt att kämpa vidare för!

  
Solros som jag fick av Julia, gjord på dagis


Gullungen! <3


Kommentarer
Postat av: stina

Du är skitstark gumman, glöm aldrig det! Jobbar du nåt i helgen? Vi ska ner till sommarstugan och njuta av värmen lite. kram

2010-07-01 @ 20:49:53
URL: http://pindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0