Toppen helg

Jag var nere i Falsterbo i helgen med kompisar och tittade på horse show. Det var riktigt roligt att se eliten och de lovande unghästarna in action. Kan inte förstå hur de kan prestera så bra i denna värme som härjar över vårt avlånga land för tillfället. Man blir verkligen taggad på träning och tävling när man står på sidan av.
Vi tältade två nätter. Jag bara älskar att campa och sova i tält! Tyvärr har jag inte fått göra det tillräckligt under min barndom då min kära fader inte är överförtjust i att tälta.
Vi hade bara 100 meter till havet där vi satte oss vid solnedgången och drack lite, snackade och hade trevligt.

Just nu är jag ute på sjön. Precis utanför min arbetsplats för att vara exakt. Jag ska jobba i morgon och därför passade det bra att lägga intill båthamnen och sova över där. Vi käkade på restaurangen och åkte sedan ut en tur på jetskin. Jag gillar när det går fort, 50 knop och hoppa över vågorna:) Pappa sitter brevid med en kall öl och jag med en kopp te och än så länge gör varken knotten eller myggen gjort oss sällskap som tur är. Kanske har de inte pallat värmen?

Snart dags och krypa till kojs. Natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0