underbara sommar

Jag bara älskar allt just nu. Denna sommar kommer nog bli den bästa på väldigt länge!
När jag tänker tillbaka på förra sommaren kommer jag inte ihåg någonting nästan. Kan inte dra mig till minnes om vad jag gjorde eller hur den var. Jag var sjukskriven då så jobba gjorde jag ju inte..Vad fasen gjorde jag hela dagarna? En sak som jag vet är att vi for utomlands en vecka till Gran Canaria. Men resten då? Strange..

Hur som helst så sitter jag här och funderar lite över livet. Låter klyschigt men det är faktiskt precis vad jag gör. Hade ett par ganska djupgående diskussioner med mina päron igår på altanen i kvällssolen. Något slog till mig och jag fick ett slags uppvaknande. Jag blev rädd och nästan panikslagen. Helt plötsligt insåg jag hur pass allvarlig situationen är. Jag vill inte vara kvar i detta längre, jag vill lämna helvetet fortare än kvickt samtidigt som en del av mig vill ta det försiktigt så att inget farligt eller dramatiskt händer. Känner att sjukdomen hindrar mig från att göra så många saker...

Idag slutar jag vid tretiden. Värmen gör att ridningen får sparas till kvällskvisten. De tidigare dagarna har jag varit uppe med tuppen och ridit på morgonen innan hettan blir alltför påtaglig. 30 grader är inte optimalt för varken häst eller ryttare. Kanske att han till och med får vara ledig idag.

Ha en skön söndag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0