jag har badat!

Eller, okej nästan i alla fall... Fötterna fick sig ett litet avsvalkande dopp här nyss. Mätte temperaturen på förmiddagen och då var det bara 16 grader. Men förhoppningsvis så kommer det att stiga så att jag kan ta årets första dopp. Är ingen badkruka i vanliga fall men det måste ju vara lockande åtminstone!

Jag och Jennie tog oss en barbackasväng igår kväll. Supermysigt! Otto har lyckats skaffa sig ett sår som var lite svullet, men som gick ner avsevärt efter ridturen. Där ser man vad lite blodcirkulation kan göra!
Ikväll när jag har slutat blir det nog att trimma lite i paddocken. Dagar som dessa måste man nästan rida lite senare, annars så blir banan som en öken!

Idag så bestämde jag och Johanna för att dra iväg till Falsterbo Horse Show. Tjohoo! Har aldrig varit där tidigare men har velat åka dit varje år. Några som vill haka på? Finns plats kvar i bilen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0