Ledig

Idag är jag ledig vilket är skönt. Hinner inte med så mycket annat på de dagar då jag jobbar. Även mamma är ledig så vi ska väl hitta på något skoj tillsammans. Vi myste till det igår med ett glas vin och hyrde filmen bröllopsfotografen. Har inte sett den innan men tyckte att den var riktigt bra.
Funderar på om mamma och jag ska fixa lite trädgården. Jag har lust att sätta lite grönsaker, bär och kryddor. Bara det är uppehåll. Ser lite tveksamt ut nu. Inte det mysigaste att gegga omkring i lera precis.

Ikväll ska jag träffa underbara Ella-Bella som kommer hem idag. Ser fram emot det! Har inte träffat henne på evigheter..

  

Tog dessa bilder på vägen till jobbet. Åker färja dit:)

 

 


Kommentarer
Postat av: stina

jobbar du på torpön? på glasscafét? där hänger ju jag en hel del om somrarna! :)

2010-06-21 @ 09:01:39
URL: http://pindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0