oj då

hoppsan hejsan, det var visst hela sex dagar sedan jag skrev sist..Samtidigt som jag har saknat tillfällena att få skriva av mig så har tiden inte funnits där. Eller tid och tid. Jag har nog kunnat ta mig tiden att sättta ner rumpan och låta fingrarna få smattra på tangenterna, men jag vill ha det äkta. Inte haffsa ihop några meningslösa rader. Jag vill ha kvar den karaktär på min blogg som har haft från början. Kravlös, ärlig och vardaglig. En slags spegel av hur jag tacklar mitt liv. Både ljusa såväl som mörka stunder.

Jag sitter för tillfället på jobbet. Har kommit på att jag kan ta med mig datorn hit och förena lite nytta med nöje. Ibland blir det mycket "dötid" här då turister är väldigt väderberoende (som jag!) och föredrar inte att åka ut på sjön när det blåser och är kyligt. Och jag kan inte putsa akvariet fler gånger för då får nog fiskarna spader på mig, haha!
Slutar snart vilket ska bli skönt då jag känner mig rastlös och längtar efter den stundande ridtur med Jennie som ska bli ett skönt avslut på detta 10,5 timmes pass. Passen blir så långa när det inte finns så mycket att göra. Har två långdagar kvar att jobba och sen är jag ledig ett par dagar. Syster med familj kommer hit över midsommar. Pappan fyller på torsdag så han ska även firas.

Nu ska jag väl ta en svängom med damsugaren och göra det fint här inne innan jag stänger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0