På tåget

Sitter här på tåget och är rastlös. Hatar att sitta still och vänta till något man längtar efter. Är för tillfället i Vagnhärad och vädret utanför ser ut att vara riktigt skönt. Köpte mig en tidning som jag bläddrar lite i. Lantliv heter den - min favorit! Älskar att titta på alla fina hus som finns med mysig inredning.

Gårkvällen var lyckad. Vi satt och hade picknick tillsammans. Jag och Jenny hade gjort kycklingsallad och till den dracks det rosé samt jordgubbar till efterrätt.
Brännbollen var rolig. Efter lite alkohol i kroppen så var det inte lättre och träffa bollen;) Men det var jämt mellan lagen i halvlek men sen så drog de andra laget iväg och vann. Lite tjurig blev jag minsann då jag är en riktig tävlingsmänniska.
Blev en rätt så tidig kväll ändå. Myggen var inte det mysigaste sällskapet så en del gick vidare neråt stan på någon nation medans andra begav sig hemåt. Jag tillhörde de sistnämnda då jag skulle packa och greja inför hemresan. Kommer verkligen att sakna alla. Man umgås så intensivt en period och sen så ses man inte förrän i höst. Tacka för att FB finns, så man kan ha lite koll;)
Kanske lägger upp några bilder från brännbollen sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0