Pang på

Har varit hemma ett par dagar nu och det är så skönt! Mycket känns så annorlunda när man kliver innanför dörren. Allt känns så stort (i jämförelse med mina 19 kvm), den speciella "hemmalukten" och mitt gamla rum som välkomnar mig med min gamla säng. Har ändå inte hunnit med att blogga då jag direkt började på mitt sommarjobb i lördags. Riktigt roligt måste jag säga att det är! Jag jobbar på naturum, vilket är ett slags muséum nära vattnet vid ett färjeläge. Att ha sjön två meter ifrån sig är inte helt fel;)
Jobbdagarna är rätt så långa däremot. 10,5 timmar..Man hinner inte med så mycket annat sen när man kommer hem tyvärr. Men det vägs upp av längre dagars ledighet i följd.

Måendet är faktiskt bättre nu igen. Känns skönt att kunna koppla bort vardagsstressen och njuta av den härliga sommaren som bara har börjat. Jag ser fram emot denna sommar. Den ska bli den bästa på länge där jag ska göra roliga och mysiga saker med nära och kära. Samtidigt som jag ska växa både psykiskt och fysiskt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0