Snart tar jag långhelg

Sista passet idag. Varmt är det. Riktigt varmt. Jag gillart;) Som vanligt väldigt lugnt med folk på förmiddagen och sen säger det bara pang, så kommer alla. Samtidigt! Pappa kom förbi med båten och överraskade mig. Han sjösatte henne igår så han tog premiärturen för i år. Kanske att det blir en sväng på sjön i morgon? Återstår att se..

Sovit dåligt inatt. Drömt väldigt häftiga drömmar som har stört min sömn. Vaknat, vridit och svettats hela natten. Knäppa drömmar som är kopplade till den dumma sjukdomen. Låt mig vara ifred!

Aj, aj. Tror nog att jag har fått min dos av solen idag. Känner att det stramar i ansiktet när jag ler mot turisterna som ler så glatt tillbaka. Har ingen spegel här så jag kanske ser ut som en nykokt kräfta så att det är därför de är så glada?


Pappan på besök

 

Kommentarer
Postat av: Lena

Vill bara önska dig en trevlig midsommar... kram kram

2010-06-25 @ 10:15:55
URL: http://tyrasmamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0