Sommarlov - på riktigt!

Nyss hemkommen från terminens sista lektion, vår redovisning. Har nog inte landat och fått insikt än om att detta var det sista för denna gång. Eller så kanske jag redan tog sommarlov förra veckan? Tror mer på det sistnämnda..

Just nu håller jag på att packa för fullt. Svårt att veta vad man ska ha med sig hem och vad man ska lämna kvar? Jag ska ju åka tåg så det blir inget stort bagage att släpa på. Mamma och jag åker ändå upp hit igen den 15.e med bil så då kan jag ju få med mig mer och större saker.
Komma hem..orden gör mig lycklig. Känslan av att få ta semester från min nyvunna vardag som numera innhåller plugg, matlagning, tvättning, städning, party, tentaångest och allt annat som ingår i studentlivet.
Fast lov skulle jag inte kalla det helt och hållet. Börjar mitt sommarjobb alla redan på lördag, men det ser jag fram emot.

Kvällen ska alla i klassen ses och spela brännboll och grilla. Riktigt mysigt att hitta på något tillsammans innan alla far iväg.

Nu ska jag svepa en kopp kaffe och sen bege mig ut i solen och bättra på brännan;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0