en söndag

Regnet slår mor mitt fönster utanför. Faktum är att det är rätt skönt. För när det är fint väder med strålande sol så vill man bara vara utomhus hela tiden och "passa på" att njuta. Nu är det okej att vara inomhus och göra andra saker som bör utföras. Typ plugga inför den kommande tentan, städa, göra matlådor och tvätta.

Känns konstigt att det snart är sommarlov. Terminen har gått otroligt fort på gott och ont. Samtidigt ska det bli skönt att få komma hem och få bli omgiven av människor som man förut träffade dagligen, men som nu blir mer sällan. Ser verkligen fram emot att få tillbringa mer tid med min saknade häst som jag kommer återförenas med! Inte bara nu under sommaren utan även i höst då jag har fått stallplats här i Uppsala på Akademistallet:) Endast 10 minuters avstånd med cykel från där jag bor. Kan det blir mer perfekt?

Vet inte vad det är med mig.. Mitt huvud har överenergi och jag känner mig konstant speedad, men kroppen lyder mig inte. Med enkel ekvation kan jag egentligen räkna ut varför men det gör mig ändå så frustrerad. Frustrationen övergår till ilska och irritation mot mig själv. Kaffe verkar uppenbarligen inte vara lösningen på problemet om man säger så

Snart ska jag och syster åka iväg en snabbis och handla lite. Tror nog att det blir Boländerna.

Kommentarer
Postat av: Katt

Vad härligt att pållen kommer hit till hösten! :o)

2010-05-23 @ 09:50:36
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Katt

Förstår det!



Japp, typ 100 m därifrån. :o)

2010-05-23 @ 14:52:41
URL: http://catipat.blogspot.com
Postat av: Katt

Det var på akademistallet. :o)



Det är inte jättelångt emellan, men stallen ligger som på var sin sida av Hågadalen.

2010-05-23 @ 20:38:45
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0