Fullt upp

Japp, det kan man minst säga. Tentaplugg, fylledag, flytt och mycket annat. En stressig period som har yttrat sig på flera olika sätt, som jag kan berätta lite mer om i nästa inlägg. Har inte orken att ta det nu eller tillräckligt med batteri på den lilla datorn i knät heller för den delen.
Hade en toppen födelsedag! Modern o fadern kom upp på besök o vårvädret med alla glada människor gjorde dagen perfekt. Jag säger bara det att alla borde uppleva minst en valborg i Uppsala under sin livstid. Det är något speciellt minsann:)
Min nya lägenhet känns mysig och jag trivs jättebra. Jag ska försöka få upp några bilder och visa hur fin den är! Gardiner, krukväxter, tavlor o annat gör det betydligt mer hemtrevligt.

I morgon är det måndag med ny kursstart - anatomi. Tjohoo! Tror jag.

Nu ska jag borsta tänderna o krypa ner i sängen, god natt gott folk!

 


Kommentarer
Postat av: Katt

Åh, vart har du flyttat? :o)

2010-05-03 @ 12:51:16
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0