Helgen

Har inte haft någon tid till att vara ute på internet över huvudtaget under helgen. Jag åkte nämligen hem en snabbis för att fira min kära mormor och morfar som hade 60-årig bröllopsdag. Det var så roligt att träffa den stora släkten. Tyvärr är den så stor att man inte hinner prata med alla vilket man gärna skulle vilja göra.
Kom hem till Uppsala ganska sent igår. Jag var riktigt trött så det var inga som helst problem att besöka John Blund.

Denna dagen har spenderats i skolan. Först grupparbete och sen föreläsning. Sedan planerade vi lite inför morgondagen då vi ska utföra vår barnobservation. Förberedelser med kamera och andra praktiska saker som krävs för ett lyckat resultat. Eller lyckat och lyckat var väl och ta i. Med små barn kan man aldrig förutse vad som kommer hända!

Ser fram emot onsdag och är taggad till gasquen. Har nog bestämt mig för vilken klänning jag ska ha. Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag hinna ångra mig och ändra mig ett par gånger till innan onsdag. Beslutsångesten är min ovän..


Kommentarer
Postat av: Katt

Sv: förstår det! Vet du om du får hit honom snart?

2010-05-11 @ 07:39:33
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0