Ja, tack hjärna

Idag har jag känt på en riktig människohjärna! Känn på den ni! Det var en upplevelse som var läskig och fascinerande på samma gång. Däremot var lukten inte den mest tilltalande. Framförallt inte till fördel för min matlåda som jag dessvärre inte kunde njuta av med samma nöje..

Helgen har varit underbar. Vädret har bidragit en hel del. Det är så härligt och se hur alla människor blommar upp och strålar, likt resten av naturen som har blivit grön på bara några dagar och luften är varm. Sommaren kom tydligen direkt.

Jag har mått bra nu de senaste dagarna. Jag har fått glädjen tillbaka, längtan till livet och hopp om framtiden. Min rädsla är när det blir grått igen. Jag vet att det kommer att dala både upp och ner, men kommer jag ha styrkan att stå ut och stå kvar stark när stormen blåser in? När tankar börjar snurra som virvelvindar utan hejd. När hon överröstar den vinande blåsten och griper tag i mig och mitt förnuft flyger all världens väg.
Ja. Just nu, just idag känner jag att jag kommer fixa det. Mitt i stormens öga kommer jag finna styrkan att rida ut stormen.

Lite bilder från helgen och gasquen

     



     


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0