Labyrint

Just nu håller vi till på BMC (biomedicinskt center) och har föreläsningar. Det är banne mig omöjligt att hitta där inne! Det är gångar överallt utan någon skyltning. Det tog mig ett bra tag att hitta till "microrummet" för att värma min matlåda. För att inte tala om hur man ska komma fram till föreläsningssalarna. När man är på rätt våning så kommer man inte igenom för det är endast för behöriga, då är det bara att springa tillbaka igen, ta en annan trappa för att komma upp till samma våning fast på den ANDRA sidan gången. Shit, vilken labyrint alltså. Men jag kommer väl lära mig med tiden hoppas jag.

Annars har dagen rullat på som vanligt. Lyxade till det nu på eftermiddagen med lite hemmaspa. Tyckte att det var dags för det. Ansiktsmask, scrub o målning av naglar. Känner mig riktigt vårfräsch nu:) Kan verkligen tipsa om The Body Shops bodybutter med doft av citron. Den luktar ljuvligt! På tal om det så fick jag ett presentkort idag på 100 kronor där ifrån i födelsedagspresent. Lina tackar och bockar! Blir nog en sväng på stan på torsdag då jag inte har någon föreläsning.
Köpte även biljett idag till Gasquen som ska vara den 12:e maj. Jag tror att den kommer bli rolig eftersom det är så många olika program som ska gå.

Just det, lovade ju att lägga upp lite bilder på min nya lya. Varsågoda! Allt är inte helt i ordning ännu men en del i alla fall;)

   

 


Kommentarer
Postat av: Katt

Hahahaa, BMC är en riktig labyrint ja! Förstår verkligen inte logiken i den byggnaden!

2010-05-04 @ 20:00:18
URL: http://catipat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0