Nu ska det kapas

Idag tog jag mig äntligen i kragen och beställde tid för klippning. Jag har inte haft någon aning om var jag ska klippa mig då jag är ny i staden och inte har några erfarenheter av någon här. Så jag gick bara in i första närmsta salong och bokade tid. På vinst och förlust. Jag fick tid alla redan på fredag. Kunde ha fått i morgon också om jag ville men det hinns inte i mitt tidsschema. Jag intalar mig själv att det är ett gott tecken att det gick fort att få en tid..Det återstå att se om inte annat. Med mitt hår som insats.

Gillar att våren är på intåg. Min cykeltur på sixten var helt underbar genom stan där björkarna grönskar, fyrisån forsar och alla människor som lapar sol på uteserveringarna. Det ser ljust ut nu mina vänner!

Nehepp, ögonen börjar klia och sängen ser oförskämt inbjudande ut. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0