Så himla skönt

Det känns faktiskt som om tentan gick bra. Nu har jag avklarat första terminen! Det ska firas ikväll med italiensk restaurang, bio och utgång:)
Till och med solan kikar fram minsann ser jag. Härligt! Det ser ljust ut

Naglar är målade med fransk maikyr, Ted Gärdestad spelas ur högtalarna och nu ska jag byta om. Humöret är på topp och snart korkas vinflaskan upp

Känner mig bubblig av lycka, lättnad och fylld av energi. Får dåligt samvete över att må såhär. Dessa stunder gör mig livrädd för vad som ska komma i morgon. Den ångest som alltid brukar ge mig en käftsmäll för att jag njuter av livet. Kanske har jag blivit starkare och kan hantera det bättre nu? Jag hoppas det i alla fall. MEN, det tar jag då OM den kommer. Ikväll ska jag leva loppan

Hoppas ni får en mysig fredagskväll också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0