trött och seg

Jag var på gasque igår. Det var riktigt roligt! Har nog aldrig gjort mig i ordning så fort innan. Vi slutade tre och sen skulle jag hem och duscha (raka ben som tar en evighet), sminka mig, fixa håret innan det stora kalaset skulle sättas igång halv sex. Men jag hann! Roligast på hela kvällen var nog slutet då alla dansade samba runt hela salen i takt till orkestern som spelade.

Denna dag har jag varit jättetrött. Hela kroppen känns som en degklump, likaså hjärnan. Även om jag skulle ha försökt gett mig på pluggandet så skulle inget varken gått in eller stannat kvar. Men jag har ju hela helgen på mig.
Istället har jag städad lägenheten, så något effektivt har jag ändå åstadkommit.
Tog även en sväng till syster och är nyss hemkommen därifrån. Vi var ute och lekte med barnen och gick en sväng runt området där de bor. Mindre roligt att cykla hem i regn dock..Men faktum är att det ändå inte var särskilt kallt. Luften kändes ljummen och doften av blöt asfalt är ju underbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0