Atjhoo!


Jag bara nyser och nyser...Har åkt på en liten förkylning. Men jag är hellre lite krasslig nu än att bli det på julafton eller kring nyår då vi åker över till syster yster med familj på Gotland. Jag ser lite rolig ut nu. Eftersom näsan bara rinner så har jag stoppat i papper i båda näsborrarna för att jag inte orkar snyta mig hela tiden.



Igår gjorde vi julgodis. Kola, knäck, tryffel och pepparkakspraliner. Det sistnämnda var nytt för i år och den blev nog godast av alla! Kan lägga upp receptet i morgon om någon vill testa :)

ÅÅHHHH! Ikväll är det Ernst på TV. Jag älskar Ernst. Ernst och jag skulle vara perfect match. Synd att han inte är en fri man och lite mer i min årgång.

Jag ska varken pussa eller krama er så ni inte blir förkylda.




Kommentarer
Postat av: Cim

Tack snälla du! Ja visst är han heeeelt underbar? Är helt kär i hela kullen, så fina och goa! Ha den finaste julen och hälsa östergötland! Kramar!

2011-12-20 @ 14:32:04
URL: http://daysofcimo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0