Har ni saknat mig?

Då förväntar jag mig att ni ska skrika: JAAAAAA!!!
Nu är jag tillbaka i Uppsala igen efter en minisemester i Boxholm. Var tar tiden vägen egentligen? Dagarna bara flög förbi och det kändes som om jag inte hann med hälften av allt som jag ville göra. Fast julbak, mys med familj, shopping, barnvakt och lite kontorsjobb kanske inte är så dåligt ändå?
"Borta bra men hemma bäst" stämmer inte riktigt då hemma är på båda ställena, men ändå är det skönt att komma tillbaka till min lilla lägenhet. Jag trivs här!

Måste kila ner till affären och införskaffa lite nödvändigheter då kylen ekar. Ingen storhandling dock då jag snart far hem till Boxholm igen för julen. Jisses vilket farande!

Sen blir det bums i säng och slötitta på TV. Upp tidigt i morgon och jobbelijobba lite.

     

Resultatet av julbaket!


Kommentarer
Postat av: Johanna

JAAA! :D och jag hoppas verkligen du kommer imorgon! pussen

2011-12-08 @ 23:37:55
URL: http://principsak.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0