Hard work, work?

Fick reda på att jag ska följa med till simhallen idag på jobbet. Nice! Har aldrig varit med där tidigare så det ska bli spännande och se hur det går till. Badkläder är nedpackade.
Har även packat ner det mesta utav det som jag ska ha med mig när jag far hem imorgon. Åker ju direkt när jag har slutat så det blir snabba puckar här! Åker buss faktiskt. Tar inte så mycket längre tid, billigt och bekväma stolar. (Buss4you har mjuka skinnfåtöljer) Mitt förtroende för tågtrafiken är inte lika starkt längre, vilket är befogat. Visserligen är det ingen snö nu men det finns säkert något annat som de kan skylla på... Har laddat med en ny bok. Ännu en deckare. Johan Theorin - skumtimmen.

Ha en fin fredag och heja lite på Idolerna åt mig också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0