Julklapp à moi

Har köpt en julklapp till mig själv idag - 79 malariatabletter! Skämt å sido. Jag var in på apoteket och där sålde UNICEF julklappar som går oavkortat till Sahara där malariaepidemin är som värst. Det är det minsta man kan göra. Känner att jag är dålig på att bidra tillräckligt men jag har samtidigt svårt att lita på vilka organisationer som är seriösa. UNICEF vet jag är bra och verkar göra stor skillnad för de behövande.

Ojsan, nu snöar det tamefan ute minsann! Shit vilka STOOOORA flingor. Jippi! :)

Apelsinerna är galet goda just nu! Har precis tryckt i mig två stycken. Det enda kruxet är att jag tar sådan lång tid på mig att skala dem... Min kära broder lurade mig när jag var liten att det vita på dem var giftigt, och det sitter fortfarande i! Smart av honom egentligen då jag höll mig sysselsatt hela tiden när han satt barnvakt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0