Lilljulafton

Var extremt trött igår och hade huvudvärk när jag kom hem ifrån jobbet. En ipren och två koppar kaffe senare så var jag på banan igen! Blev en lugn och mysig kväll där Jenny och jag bytte julklappar. Jag fick världens finaste skylt som pryder min hylla :) Båda två blev exalterade och ville öpnna mer klappar. Men vi får minsann hålla oss till den 24:e då den riktiga tomten kommer.

Härligt att Amanda vann idolfinalen! Hon var faktiskt bäst igår även om Robin är en otroligt duktig sångare också. Jag är helt övertygad om att han kommer att få en strålande karriär trots att han inte vann.

Nobelmiddagen är idag också. Den måste jag se! Kolla in alla fina klänningar och Viktoria med sin lilla mage. Tänk om man skulle få uppleva den tillställningen någon gång under sitt liv. Inte helt omöjligt ändå. Som student så kan man ju ansöka om att få gå om jag inte misstar mig helt...

Ha en trevlig lördag!

     



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0